phenster
client:
Odido
opdracht:
fotografiestijl
locatie:
Nederland
Aan boord gevraagd worden voor de merklancering van het jaar: het is een prettig bericht om te ontvangen.
Phenster heeft voor Odido een eerste beeldgevoel ontwikkeld tot een eigen fotografiestijl. De nieuwe telecomprovider vervangt de merken T-Mobile en Tele2.
Het project is uitgevoerd in nauwe samenwerking met reclamebureau TBWA/Neboko, het brand team van Odido, VIM Group, code d'azur en Think Yellow.
Werkzaamheden
"Phenster heeft onze merkgedachte en wensen in korte tijd knap weten om te zetten naar een herkenbare stijl. De beelden draaien om mensen en verbinding, niet om technologie. Ze zijn kleurrijk, energiek en positief. Dat is precies wat we wilden bereiken voor Odido."
Credits project
Zakelijke markt
Odido richt zich als telecomprovider zowel op consumenten als bedrijven. Voor de zakelijke markt hebben we dezelfde energieke, kleurrijke stijl doorgetrokken als bij de consumentenbeelden.
Behind the scenes
Meer weten over deze case van Odido?
Mail of bel Phenster op: T. +31 (0)35 700 97 16